1 клас, 2 клас

Очікувані результати навчання Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу Види навчальної діяльності
Розділ 1. Вчусь вчитися(4 год)
- уникає виявів неповаги та приниження у власній поведінці
- належно реагує на цькування, тиск та приниження
- пояснює, що всі люди (зокрема діти) мають право захищати свою гідність і недоторканість свого тіла
- демонструє, як попросити допомоги при потребі
- розпізнає ситуації небезпеки вдома, на вулиці або у школі та пояснює, що робити в цих ситуаціях
- встановлює дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі
- пояснює правила моральної поведінки вдома, у школі
- пояснює, чому небезпечно та шкідливо дражнити або залякувати інших
- розрізняє позитивні і негативні впливи оточення на вибір здорового способу життя (сім’я, вчителі, лікарі, однолітки, ЗМІ)

Комфортний освітній простір. Правила безпеки в школі. Раціональна організація навчання та відпочинку.


Відстежує власний поступ і висловлює бажання пізнавати нове без шкоди для здоров’я


Я вчусь ефективно. Ефективні способи засвоєння навчальної інформації. Допоміжні засоби для навчання. Причини успіхів та невдач у навчанні
- зголошується до виконання різних ролей у грі, навчанні, спільних проектах
- розрізняє різні професії та пояснює важливість навчання для їх опанування

Організовує власний освітній простір, раціонально розподіляє час.


Новий опис діяльності
Новий опис діяльності
- розповідає, як від власного ставлення до навчання залежить його / її успіх і добробут в майбутньому
- розрізняє ознаки добробуту людини
- пояснює важливість навчання у школі для власного добробуту

Визначає ефективні способи засвоєння навчальної інформації.


Новий опис діяльності
Новий опис діяльності
Новий опис діяльності
Пошук інформації та її критичне оцінювання. Інформацію щодо здоров’я, безпеки та добробуту в різних джерелах та її достовірність.
- розрізняє корисні та шкідливі впливи на вибір безпечної поведінки з боку батьків, учителів, друзів, ЗМІ тощо
- пояснює, чому небезпечно та шкідливо дражнити або залякувати інших
- пояснює, що важлива помірність під час перегляду телебачення та користування цифровими пристроями, дотримується цих обмежень у побуті
- дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях
- пояснює, що кожен учинок має наслідки, спираючись на власний досвід та на приклади літературних героїв, персонажів мультфільмів тощо

Передбачає вплив на власне здоров’я, безпеку, добробут та здоров’я, безпеку, добробут інших осіб неналежного використання цифрових пристроїв.

Аналізує власний навчальний розвиток, вказуючи на причини успіхів та невдач.



Новий опис діяльності
Безпека в цифровому середовищі.
- пояснює, як безпечно і без шкоди для здоров’я поводитися в мережі
- визначає осіб, які можуть надати допомогу в разі небезпеки
- описує приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях та ідентифікує їх телефони
- демонструє, як попросити допомоги при потребі
- встановлює дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі
- пояснює, чому небезпечно та шкідливо дражнити або залякувати інших
- пояснює, що важлива помірність під час перегляду телебачення та користування цифровими пристроями, дотримується цих обмежень у побуті
- пояснює, чому навчання допомагає зберігати здоров’я
- розрізняє ситуації, коли він / вона або інші люди потребують допомоги
- дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях

Самостійно створює та реалізовує короткострокові плани щодо досягнення успіху в навчанні.

Знаходить інформацію щодо здоров’я, безпеки та добробуту в різних джерелах і перевіряє її достовірність.


Новий опис діяльності