Перегляд програми "Модельна навчальна програма «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автори Василишин М.С., Миляник А.І., Працьовитий М.В., Простакова Ю.С., Школьний О.В."
Натуральні числа. Додавання і віднімання натуральних чисел.
Натуральні числа. Множення та ділення натуральних чисел.
Натуральні числа. Округлення чисел. Логічні та комбінаторні задачі.
Дроби. Поняття правильного і неправильного звичайного дробу. Додавання і віднімання звичайних дробів.
Дроби. Поняття десяткового дробу. Порівняння, додавання і віднімання десяткових дробів.
Дроби. Множення і ділення десяткових дробів.
Перетворення одиниць маси, довжини, часу. Сюжетні задачі з реальними даними.
Відсотки та їх застосування.
Найпростіші геометричні фігури на площині.
Площі найпростіших фігур на площині.
Множини.
Робота з даними.
Повторення і систематизація курсу математики 5 класу.
Рівняння з натуральними числами (опційно).
Інтеграція математики з громадянською та історичною освітньою галуззю «Історія походження натуральних чисел та написання цифр».
Інтеграція математики з соціальною та здоров'язбережувальною галуззю «Застосування математичних знань у побуті».
Інтеграція математики з мистецькою освітньою галуззю «Математика у творах мистецтва».
Інтеграція математики з інформатичною освітньою галуззю «Розв'язування рівнянь з допомогою сучасних інформаційних технологій».
Подільність натуральних чисел.
Звичайні дроби та дії над ними.
Імовірність випадкової події.
Відношення і пропорції.
Коло і круг.
Цілі числа та дії над ними.
Раціональні числа та дії над ними.
Просторові геометричні фігури.
Повторення і систематизація курсу 6 класу.
Рівняння з цілими та раціональними числами (опційна тема).
Інтеграція математики з інформатичною освітньою галуззю «Зображення звичайних дробів у графічному редакторі Paint».
Інтеграція математики з соціальною та здоров'язбережувальною освітньою галуззю «Математика та основи здорового способу життя».
Інтеграція математики з громадянською та історичною освітньою галуззю «Математика в історії».
Інтеграція математики з мистецькою освітньою галуззю «Математика у світі природи та мистецтва».
Статистика використання очікуваних результатів навчання
Математична
Маркування | Ім’я | Кількість |
---|---|---|
6 МАО 1.1.1-1 | вирізняє проблемні ситуації, які можуть бути розв’язані відомими математичними методами | 0 |
6 МАО 1.1.1-2 | виокремлює в конкретній проблемній ситуації її окремі складові частини, що можуть бути розв’язані математичними методами | 0 |
6 МАО 1.2.1-1 | вирізняє у проблемній ситуації математичні дані | 0 |
6 МАО 1.2.1-2 | розрізняє початкові дані та шукані результати | 0 |
6 МАО 1.2.2-1 | описує зв’язки між даними | 0 |
6 МАО 1.2.2-2 | записує та представляє дані у текстовій, табличній та графічній формі | 0 |
6 МАО 1.2.3-1 | визначає дані, які є необхідними для розв’язання проблемної ситуації | 0 |
6 МАО 1.3.1-1 | прогнозує межі, точність, можливі форми представлення результату | 0 |
6 МАО 2.1.1-1 | використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту | 0 |
6 МАО 2.1.1-2 | читає таблиці, діаграми, формули, графіки | 0 |
6 МАО 2.1.2-2 | презентує свої висновки чи способи розв’язання усно або письмово, зокрема з використанням інформаційно-комунікаційних технологій | 0 |
6 МАО 2.1.2-1 | перетворює текстову інформацію математичного змісту в таблиці та діаграми | 0 |
6 МАО 2.2.2-1 | пропонує альтернативний спосіб розв’язання проблемної ситуації | 0 |
6 МАО 2.3.1-1 | визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації, взаємозв’язки між ними, їх повноту | 0 |
6 МАО 2.3.2-1 | будує математичну модель, використовуючи вирази, рівняння, нерівності, графіки та інші форми представлення моделі | 0 |
6 МАО 2.4.1-1 | презентує результати розв’язання проблемної ситуації, використовуючи різні способи та інструменти, зокрема інформаційно-комунікаційні технології | 0 |
6 МАО 2.4.2-1 | презентує свої висновки, конструктивно реагує на аргументи інших осіб, керуючи при цьому власними емоціями | 0 |
6 МАО 3.1.1-1 | розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації | 0 |
6 МАО 3.1.2-2 | відповідає на запитання щодо умови, залежності між елементами проблемної ситуації, недостатності та надлишковості даних | 0 |
6 МАО 3.2.1-1 | добирає моделі та способи, розробляє план розв’язання проблемної ситуації за аналогією | 0 |
6 МАО 3.2.1-2 | виокремлює простіші проблеми у складі запропонованої проблемної ситуації | 0 |
6 МАО 3.2.2-1 | приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації | 0 |
6 МАО 3.2.2-2 | виявляє ініціативу та обговорює можливі варіанти залучення додаткових ресурсів і даних | 0 |
6 МАО 4.1.1-2 | розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі | 0 |
6 МАО 4.1.1-1 | визначає та описує математичні характеристики навколишніх об’єктів (кількість, розмір, форма) | 0 |
6 МАО 4.1.2-1 | групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості | 0 |
6 МАО 4.1.2-2 | використовує властивості математичних об’єктів для обґрунтування своїх дій та їх наслідків | 0 |
6 МАО 4.2.1-1 | добирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання проблемних ситуацій | 0 |
6 МАО 4.2.2-1 | представляє математичну інформацію в різних формах (числовій, графічній, табличній тощо), аналізує її, робить висновки | 0 |
6 МАО 4.2.3-1 | користується креслярськими інструментами та інформаційно-комунікаційними технологіями для розв’язання проблемної ситуації | 0 |
6 МАО 4.3.1-1 | читає та розуміє тексти математичного змісту | 0 |
6 МАО 4.3.1-2 | доречно формулює, використовує математичні поняття і факти | 0 |
6 МАО 4.3.2-1 | висловлюється змістовно, точно, лаконічно | 0 |
6 МАО 1.1.2-1 | вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання | 0 |
6 МАО 2.2.1-1 | планує власні дії, спрямовані на розв’язання проблемної ситуації | 0 |
6 МАО 2.2.1-2 | пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації | 0 |