Перегляд програми "Модельна навчальна програма «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автори Василишин М.С., Миляник А.І., Працьовитий М.В., Простакова Ю.С., Школьний О.В."

Натуральні числа. Додавання і віднімання натуральних чисел.
Натуральні числа. Множення та ділення натуральних чисел.
Натуральні числа. Округлення чисел. Логічні та комбінаторні задачі.
Дроби. Поняття правильного і неправильного звичайного дробу. Додавання і віднімання звичайних дробів.
Дроби. Поняття десяткового дробу. Порівняння, додавання і віднімання десяткових дробів.
Дроби. Множення і ділення десяткових дробів.
Перетворення одиниць маси, довжини, часу. Сюжетні задачі з реальними даними.
Відсотки та їх застосування.
Найпростіші геометричні фігури на площині.
Площі найпростіших фігур на площині.
Множини.
Робота з даними.
Повторення і систематизація курсу математики 5 класу.
Рівняння з натуральними числами (опційно).
Інтеграція математики з громадянською та історичною освітньою галуззю «Історія походження натуральних чисел та написання цифр».
Інтеграція математики з соціальною та здоров'язбережувальною галуззю «Застосування математичних знань у побуті».
Інтеграція математики з мистецькою освітньою галуззю «Математика у творах мистецтва».
Інтеграція математики з інформатичною освітньою галуззю «Розв'язування рівнянь з допомогою сучасних інформаційних технологій».
Подільність натуральних чисел.
Звичайні дроби та дії над ними.
Імовірність випадкової події.
Відношення і пропорції.
Коло і круг.
Цілі числа та дії над ними.
Раціональні числа та дії над ними.
Просторові геометричні фігури.
Повторення і систематизація курсу 6 класу.
Рівняння з цілими та раціональними числами (опційна тема).
Інтеграція математики з інформатичною освітньою галуззю «Зображення звичайних дробів у графічному редакторі Paint».
Інтеграція математики з соціальною та здоров'язбережувальною освітньою галуззю «Математика та основи здорового способу життя».
Інтеграція математики з громадянською та історичною освітньою галуззю «Математика в історії».
Інтеграція математики з мистецькою освітньою галуззю «Математика у світі природи та мистецтва».

Статистика використання очікуваних результатів навчання

Математична
Маркування Ім’я Кількість
6 МАО 1.1.1-1 вирізняє проблемні ситуації, які можуть бути розв’язані відомими математичними методами 0
6 МАО 1.1.1-2 виокремлює в конкретній проблемній ситуації її окремі складові частини, що можуть бути розв’язані математичними методами 0
6 МАО 1.2.1-1 вирізняє у проблемній ситуації математичні дані 0
6 МАО 1.2.1-2 розрізняє початкові дані та шукані результати 0
6 МАО 1.2.2-1 описує зв’язки між даними 0
6 МАО 1.2.2-2 записує та представляє дані у текстовій, табличній та графічній формі 0
6 МАО 1.2.3-1 визначає дані, які є необхідними для розв’язання проблемної ситуації 0
6 МАО 1.3.1-1 прогнозує межі, точність, можливі форми представлення результату 0
6 МАО 2.1.1-1 використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту 0
6 МАО 2.1.1-2 читає таблиці, діаграми, формули, графіки 0
6 МАО 2.1.2-2 презентує свої висновки чи способи розв’язання усно або письмово, зокрема з використанням інформаційно-комунікаційних технологій 0
6 МАО 2.1.2-1 перетворює текстову інформацію математичного змісту в таблиці та діаграми 0
6 МАО 2.2.2-1 пропонує альтернативний спосіб розв’язання проблемної ситуації 0
6 МАО 2.3.1-1 визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації, взаємозв’язки між ними, їх повноту 0
6 МАО 2.3.2-1 будує математичну модель, використовуючи вирази, рівняння, нерівності, графіки та інші форми представлення моделі 0
6 МАО 2.4.1-1 презентує результати розв’язання проблемної ситуації, використовуючи різні способи та інструменти, зокрема інформаційно-комунікаційні технології 0
6 МАО 2.4.2-1 презентує свої висновки, конструктивно реагує на аргументи інших осіб, керуючи при цьому власними емоціями 0
6 МАО 3.1.1-1 розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації 0
6 МАО 3.1.2-2 відповідає на запитання щодо умови, залежності між елементами проблемної ситуації, недостатності та надлишковості даних 0
6 МАО 3.2.1-1 добирає моделі та способи, розробляє план розв’язання проблемної ситуації за аналогією 0
6 МАО 3.2.1-2 виокремлює простіші проблеми у складі запропонованої проблемної ситуації 0
6 МАО 3.2.2-1 приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації 0
6 МАО 3.2.2-2 виявляє ініціативу та обговорює можливі варіанти залучення додаткових ресурсів і даних 0
6 МАО 4.1.1-2 розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі 0
6 МАО 4.1.1-1 визначає та описує математичні характеристики навколишніх об’єктів (кількість, розмір, форма) 0
6 МАО 4.1.2-1 групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості 0
6 МАО 4.1.2-2 використовує властивості математичних об’єктів для обґрунтування своїх дій та їх наслідків 0
6 МАО 4.2.1-1 добирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання проблемних ситуацій 0
6 МАО 4.2.2-1 представляє математичну інформацію в різних формах (числовій, графічній, табличній тощо), аналізує її, робить висновки 0
6 МАО 4.2.3-1 користується креслярськими інструментами та інформаційно-комунікаційними технологіями для розв’язання проблемної ситуації 0
6 МАО 4.3.1-1 читає та розуміє тексти математичного змісту 0
6 МАО 4.3.1-2 доречно формулює, використовує математичні поняття і факти 0
6 МАО 4.3.2-1 висловлюється змістовно, точно, лаконічно 0
6 МАО 1.1.2-1 вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання 0
6 МАО 2.2.1-1 планує власні дії, спрямовані на розв’язання проблемної ситуації 0
6 МАО 2.2.1-2 пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації 0

Пояснювальна записка