5 КЛАС
ВСТУП
МОДУЛЬ 1.
ОСНОВИ ДИЗАЙНУ ТА КОНСТРУЮВАННЯ
ОСНОВИ ДИЗАЙНУ ТА КОНСТРУЮВАННЯ
МОДУЛЬ 2.
ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЙ ТА КОНСТРУКЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ
ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЙ ТА КОНСТРУКЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ
МОДУЛЬ 3.
МІЙ ПОБУТ
МІЙ ПОБУТ
6 КЛАС
ВСТУП
МОДУЛЬ 1.
ОСНОВИ ДИЗАЙНУ ТА КОНСТРУЮВАННЯ
ОСНОВИ ДИЗАЙНУ ТА КОНСТРУЮВАННЯ
МОДУЛЬ 2.
ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЙ ТА КОНСТРУКЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ
ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЙ ТА КОНСТРУКЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ
МОДУЛЬ 3.
МІЙ ПОБУТ
МІЙ ПОБУТ
Статистика використання очікуваних результатів навчання
Технологічна
Маркування | Ім’я | Кількість |
---|---|---|
6 ТЕО 1.1.1-1 | обговорює спільно з учителем чи іншими особами особистісно та соціально важливі потреби у створенні виробів, спираючись на власні знання та судження | 0 |
6 ТЕО 1.1.2-1 | обговорює спільно з учителем чи іншими особами мету проектно-технологічної діяльності | 0 |
6 ТЕО 1.1.2-2 | планує самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб основні завдання і результати проектно-технологічної діяльності | 0 |
6 ТЕО 1.1.2-3 | критично оцінює власні можливості, наявний досвід для виконання поставлених завдань, зокрема в групі | 0 |
6 ТЕО 1.1.2-4 | описує ймовірні труднощі і ризики у процесі реалізації задуму в готовий виріб | 0 |
6 ТЕО 1.1.2-5 | обговорює і визначає спільно з учителем та іншими особами раціональне застосування цифрових пристроїв на різних етапах проектно-технологічної діяльності | 0 |
6 ТЕО 1.1.3-1 | визначає потреби та смаки споживачів обраного об’єкта проектування, особливості його конструкції, функційності, естетичності за допомогою проведення невеликих за обсягом і масштабом маркетингових досліджень | 0 |
6 ТЕО 1.1.3-2 | здійснює пошук актуальної інформації про об’єкт проектування і упорядковує її | 0 |
6 ТЕО 1.1.3-3 | розробляє за допомогою вчителя чи інших осіб критерії, яким має відповідати об’єкт проектування, та визначає його параметри | 0 |
6 ТЕО 1.1.4-1 | здійснює пошук та обирає моделі-аналоги відповідно до запланованого об’єкта проектування | 0 |
6 ТЕО 1.1.4-2 | обговорює ідеї, конструктивно взаємодіє з іншими особами у процесі комбінування власної моделі на основі аналізу найкращих ознак моделей-аналогів | 0 |
6 ТЕО 1.1.4-3 | застосовує методи проектування відповідно до індивідуальних здібностей та власних інтересів з метою втілення творчих ідей в конструкції виробу | 0 |
6 ТЕО 1.1.4-4 | продукує та відображає творчий задум у зручній формі | 0 |
6 ТЕО 1.1.4-5 | оцінює власні результати художнього конструювання виробу | 0 |
6 ТЕО 1.1.5-1 | планує послідовність дій для виготовлення моделі виробу, орієнтовні строки їх виконання, можливості використання цифрових засобів | 0 |
6 ТЕО 1.1.5-2 | визначає технічні характеристики моделі виробу [технічний опис об’єкта проектування] | 0 |
6 ТЕО 1.1.5-3 | виконує технічний малюнок або ескіз деталей моделі виробу, зазначає інформацію, необхідну для його виготовлення | 0 |
6 ТЕО 1.1.6-1 | добирає матеріали для виготовлення виробу та розраховує витрати на них | 0 |
6 ТЕО 1.1.7-1 | визначає самостійно або за допомогою інших осіб послідовність технологічних операцій виготовлення проектованого виробу | 0 |
6 ТЕО 1.1.7-2 | добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності | 0 |
6 ТЕО 1.1.7-3 | створює технологічну картку, застосовує [у разі потреби] цифрові пристрої та графічні редактори | 0 |
6 ТЕО 1.2.1-1 | готує потрібні інструменти і пристосування для роботи самостійно або за допомогою вчителя чи інших осіб | 0 |
6 ТЕО 1.2.1-2 | працює самостійно чи спільно з іншими особами відповідно до наданої інструкції, за потреби розподіляючи частини роботи | 0 |
6 ТЕО 1.2.1-3 | використовує інструменти та пристосування самостійно або за допомогою інших, дотримуючись правил безпечної праці та санітарних норм | 0 |
6 ТЕО 1.2.2-1 | аргументовано добирає способи оброблення матеріалів відповідно до їх властивостей і характеристик | 0 |
6 ТЕО 1.2.3-1 | виконує заплановані технологічні операції у визначеній послідовності, раціонально розподіляючи час | 0 |
6 ТЕО 1.2.4-1 | оцінює ризики, пов’язані з виготовленням виробу, за потреби знаходить способи їх усунення самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб | 0 |
6 ТЕО 1.2.5-1 | демонструє в роботі зосередженість, акуратність, обережність, відповідальність тощо | 0 |
6 ТЕО 1.2.5-2 | контролює та оцінює процес і якість виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи недоліки | 0 |
6 ТЕО 1.2.5-3 | виявляє повагу до власних або чужих результатів проектно-технологічної діяльності | 0 |
6 ТЕО 1.3.1-1 | аналізує відповідність результатів власної чи спільної проектно-технологічної діяльності її меті та виробленим критеріям | 0 |
6 ТЕО 1.3.1-2 | визначає ефективність використання матеріальних і часових ресурсів, способів організації проектно-технологічної діяльності | 0 |
6 ТЕО 1.3.1-3 | оцінює особистісну і соціальну важливість створеного виробу | 0 |
6 ТЕО 1.3.1-4 | критично формулює власні судження, аргументовано обстоює їх з урахуванням пропозицій інших осіб | 0 |
6 ТЕО 1.3.1-5 | виявляє недоліки і виправляє допущені помилки, аналізує їх та робить відповідні висновки | 0 |
6 ТЕО 1.3.2-1 | добирає відповідно до мети і змісту проектно-технологічної діяльності форми та засоби презентації | 0 |
6 ТЕО 1.3.2-2 | представляє результати власної/спільної проектно-технологічної діяльності | 0 |
6 ТЕО 1.3.2-3 | виявляє повагу до власних чи спільних результатів проектно-технологічної діяльності | 0 |
6 ТЕО 1.3.2-4 | застосовує цифрові пристрої та інформаційне середовище у разі потреби для презентації результатів проектування | 0 |
6 ТЕО 1.3.3-1 | спільно з учителем чи іншими особами визначає свій рівень навчальних досягнень | 0 |
6 ТЕО 1.3.3-2 | обговорює перспективи подальшої проектно-технологічної діяльності, способи її вдосконалення | 0 |
6 ТЕО 1.3.3-3 | планує подальшу проектно-технологічну діяльність на основі набутого досвіду для реалізації власних інтересів, здібностей, можливостей | 0 |
6 ТЕО 2.1.1-1 | спираючись на власні знання, розпізнає матеріали та інструменти, які використовуються в основних видах декоративно-ужиткового мистецтва | 0 |
6 ТЕО 2.1.1-2 | називає твори відомих українських майстрів декоративно-ужиткового мистецтва | 0 |
6 ТЕО 2.1.2-1 | використовує кілька джерел інформації про традиції та сучасні тенденції в декоративно-ужитковому мистецтві, визначає її достовірність | 0 |
6 ТЕО 2.1.3-1 | оцінює та обґрунтовує значення декоративно-ужиткового мистецтва у власному житті на основі зібраної інформації | 0 |
6 ТЕО 2.1.3-2 | вирізняє автентичні вироби декоративно-ужиткового мистецтва за характерними ознаками під час роботи над проектом | 0 |
6 ТЕО 2.2.1-1 | використовує опрацьовану культурологічну інформацію про технології декоративно-ужиткового мистецтва і техніки художнього оздоблення у проектуванні виробів | 0 |
6 ТЕО 2.2.2-1 | застосовує технології і техніки декоративно-ужиткового мистецтва у процесі виготовлення та відповідно оздоблення готових виробів, естетизації власного побуту тощо | 0 |
6 ТЕО 2.2.2-2 | виявляє ініціативність і партнерську взаємодію у процесі спільної роботи із створення виробу техніками декоративно-ужиткового мистецтва | 0 |
6 ТЕО 3.1.1-1 | осмислено наводить приклади глобалізаційних процесів, які докорінно змінили світ у ХХІ столітті | 0 |
6 ТЕО 3.1.1-2 | обговорює ймовірний розвиток технологій у різних сферах діяльності людини | 0 |
6 ТЕО 3.1.1-3 | пояснює доцільність відмови людства від використання одноразових виробів із синтетичних та інших шкідливих матеріалів | 0 |
6 ТЕО 3.1.1-4 | генерує ідеї, які можуть бути корисними для збереження навколишнього середовища і сталого [збалансованого] розвитку | 0 |
6 ТЕО 3.1.1-5 | доводить переваги використання вторинних матеріальних ресурсів у реалізації нових проектів | 0 |
6 ТЕО 3.1.2-1 | розпізнає основні види конструкційних матеріалів за їх властивостями [технологічними, механічними, фізичними, гігієнічними] | 0 |
6 ТЕО 3.1.2-2 | із розумінням визначає цінність гігієнічних властивостей матеріалів натурального походження для здоров’я людини та покращення якості життя | 0 |
6 ТЕО 3.1.2-3 | створює екологічні вироби з урахуванням гігієнічних властивостей матеріалів | 0 |
6 ТЕО 3.1.3-1 | розрізняє достовірну і недостовірну інформацію про матеріали і техніку, звертаючись до першоджерел | 0 |
6 ТЕО 3.1.3-2 | аналізує інформацію про матеріали і техніку, використовує її для розв’язання практичних завдань у побуті | 0 |
6 ТЕО 3.1.3-3 | з розумінням читає та розшифровує маркування товарів, товарні та інші знаки, зокрема з використанням цифрових пристроїв | 0 |
6 ТЕО 3.2.1-1 | аргументує вичерпність природних ресурсів | 0 |
6 ТЕО 3.2.1-2 | висловлює судження стосовно наслідків власних дій для навколишнього середовища | 0 |
6 ТЕО 3.2.1-3 | аргументовано і доцільно замінює природні матеріали вторинними матеріальними ресурсами | 0 |
6 ТЕО 3.2.1-4 | дотримується правил сортування відходів під час роботи над проектом і в побуті | 0 |
6 ТЕО 3.2.2-1 | пояснює перевірену інформацію про доцільність застосування різних матеріалів, їх повторне використання | 0 |
6 ТЕО 3.2.2-2 | аналізує ефективність дібраних матеріалів для створення виробу і вказує на ризики їх використання | 0 |
6 ТЕО 3.2.2-3 | розраховує потрібну кількість матеріалів для виготовлення спроектованого виробу | 0 |
6 ТЕО 3.2.2-4 | використовує ощадно матеріали під час виготовлення виробу | 0 |
6 ТЕО 3.2.2-5 | застосовує технології обробки вторинних матеріалів для створення нових виробів | 0 |
6 ТЕО 4.1.1-1 | визначає власні/чужі потреби в організації побуту | 0 |
6 ТЕО 4.1.1-2 | аналізує власний досвід і можливості в побутовій діяльності | 0 |
6 ТЕО 4.1.1-3 | планує трудові дії для виконання побутових завдань самостійно або у співпраці з іншими особами | 0 |
6 ТЕО 4.1.2-1 | розрізняє та описує основні стилі в різних сферах життєдіяльності людини | 0 |
6 ТЕО 4.1.2-2 | розрізняє корисні для здоров’я елементи життєвого простору, обґрунтовує раціональність їх використання | 0 |
6 ТЕО 4.1.2-3 | оцінює споживацькі якості, естетичний вигляд і корисність для здоров’я обраного чи створеного виробу | 0 |
6 ТЕО 4.1.2-4 | провадить проектно-технологічну діяльність стосовно розв’язання побутових проблем, самообслуговування | 0 |
6 ТЕО 4.1.2-5 | облаштовує або вдосконалює власний життєвий простір з урахуванням власних потреб, потреб інших осіб | 0 |
6 ТЕО 4.2.1-1 | усвідомлено формулює завдання у співпраці з іншими особами відповідно до власних потреб у побуті | 0 |
6 ТЕО 4.2.1-2 | розрізняє види побутової техніки за функціональним призначенням відповідно до визначених завдань | 0 |
6 ТЕО 4.2.1-3 | читає та пояснює своїми словами технічну інформацію, схеми, інші графічні зображення про побутову техніку в інструкціях із застосуванням інформаційних джерел і використанням цифрових пристроїв | 0 |
6 ТЕО 4.2.2-1 | пропонує способи використання різних видів побутової техніки для вирішення побутових завдань | 0 |
6 ТЕО 4.2.2-2 | пояснює загальні принципи роботи побутової техніки відповідно до її функцій та призначення | 0 |
6 ТЕО 4.2.3-1 | дотримується встановлених вимог до техніки безпеки під час експлуатації технічних пристроїв у побутових умовах | 0 |