Перегляд програми "Драматургія і театр. Міжгалузевий інтегрований курс. Автори: Старагіна І.П., Чужинова І.Ю.. Івасюк О.М."

5 клас. Розділ 1. Театральне мистецтво серед інших видів мистецтва та немистецьких дисциплін
5 клас. Розділ 2. Театр - місце зустрічі актора і глядача
5 клас. Розділ 3. Театральна вистава: від ідеї до втілення
5 клас. Розділ 4. Акторська майстерність
5 клас. Розділ 5. Складові драматичного твору
5 клас. Розділ 6. Створення вистави: етапи втілення
5 клас. Розділ 7. Взаємодія актора із глядачем: як подолати страх публічного виступу
5 клас. Розділ 8. Шлях до визнання: від натхнення до практичних дій
5 клас. Формування здатності оцінити створену виставу
6 клас. Розділ 1. Театр та його різновиди
6 клас. Розділ 2. Вибір театральної форми
6 клас. Розділ 3. Складові акторської майстерності
6 клас. Розділ 4. Характер персонажа та сценічний образ
6 клас. Розділ 5. Проєктування вистави
6 клас. Розділ 6. Вибір та постановка вистави
6 клас. Розділ 7. Художній та музичний виміри вистави
6 клас. Розділ 8. Моновистава як особлива форма
6 клас. Розділ 9. Уявлення про театральну критику

Статистика використання очікуваних результатів навчання

Мовно-літературна (МОВ)
Мистецька
Маркування Ім’я Кількість
6 МОВ 1.1.1-1 уважно слухає монологічні/діалогічні висловлювання, зважаючи на мету та умови спілкування, особливості текстів (зокрема художніх текстів, медіатекстів) 0
6 МОВ 1.1.2-1 вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту) 0
6 МОВ 1.1.2-2 розуміє та відтворює зміст почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту), толерантно реагує, використовуючи формули мовного етикету, етично висловлює власне ставлення до почутого 0
6 МОВ 1.1.2-3 у разі потреби грамотно перепитує співрозмовника для уточнення деталей 0
6 МОВ 1.1.3-1 виявляє і відтворює прихований зміст повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту), розрізняючи невербальні засоби (інтонацію, силу голосу, логічні наголоси, темп, паузи, міміку, жести, пози), використані для передачі прихованого змісту 0
6 МОВ 1.2.1-1 стисло переказує зміст почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту), підпорядковуючи намір висловлення темі та основній думці 0
6 МОВ 1.2.1-2 вибірково переказує зміст почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту) 0
6 МОВ 1.2.1-3 перефразовує репліки в діалозі 0
6 МОВ 1.2.2-1 самостійно складає простий план почутого 0
6 МОВ 1.2.2-2 використовує елементи конспектування (зокрема визначає ключові слова та фрази в почутому повідомленні) 0
6 МОВ 1.2.2-3 відтворює основні думки і факти, окремі висловлювання персонажів у літературному творі, що розкривають зміст почутого повідомлення 0
6 МОВ 1.2.3-1 унаочнює та візуалізує почуте повідомлення (самостійно або з допомогою інших осіб), використовуючи різні засоби (малюнки, схеми, таблиці, комікси тощо) для відтворення змісту, структурування інформації 0
6 МОВ 1.2.3-2 передає з використання окремих способів і засобів візуалізації враження від почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту) 0
6 МОВ 1.3.1-1 знаходить у почутому повідомленні (зокрема художньому тексті, медіатексті) відповіді на поставлені запитання 0
6 МОВ 1.3.1-2 розрізняє відому і нову для себе інформацію 0
6 МОВ 1.3.1-3 визначає ключові слова в почутому повідомленні (зокрема художньому тексті, медіатексті) 0
6 МОВ 1.4.1-1 формулює тему та ідею почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту) 0
6 МОВ 1.4.1-2 визначає основну і другорядну інформацію, мікротеми, важливі деталі в почутому повідомленні (зокрема художньому тексті, медіатексті) 0
6 МОВ 1.4.2-1 визначає спільне і різне в повідомленнях інших осіб 0
6 МОВ 1.4.2-2 вказує на конструктивні думки, критично і толерантно ставлячись до різних поглядів 0
6 МОВ 1.4.3.-1 характеризує особливості форми усного повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту), зумовлені змістом 0
6 МОВ 1.4.4-1 визначає основну мету почутого 0
6 МОВ 1.4.4-2 на основі визначеної мети прогнозує перебіг подальшої комунікації та/або її результат 0
6 МОВ 1.4.5-1 аргументовано зіставляє почуте із життєвим досвідом 0
6 МОВ 1.4.5-2 виявляє взаємозв’язок змісту або інших компонентів літературного твору (цитат, уривків, епізодів, вчинків персонажів тощо) із власними потребами для особистісного розвитку 0
6 МОВ 1.4.6-1 розпізнає наявні в почутому повідомленні (зокрема художньому тексті, медіатексті) факти, судження та аргументи 0
6 МОВ 1.4.6-2 формулює запитання, щоб уточнити розуміння почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту) 0
6 МОВ 1.5.1-1 обґрунтовує достовірність, повноту інформації, у разі потреби звертаючись до відповідних джерел, доречно цитуючи окремі фрагменти почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту тощо) 0
6 МОВ 1.5.1-2 характеризує почуте повідомлення (зокрема художній текст, медіатекст) з погляду основних правил спілкування, дотримується їх 0
6 МОВ 1.5.2-1 вказує на окремі особливості, що сприяють або заважають ефективній комунікації в конкретній ситуації спілкування] 0
6 МОВ 1.5.3-1 характеризує вплив окремих деталей, зокрема художніх, на сприйняття слухачем (адресатом) змісту почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту) 0
6 МОВ 1.6.1-1 доброзичливо висловлює своє ставлення до думок інших осіб, зважаючи на неповноту або суперечливість почутої інформації 0
6 МОВ 1.6.2-1 наводить кілька аргументів і прикладів на підтвердження власної позиції, використовуючи типові мовленнєві конструкції, доречні цитати з тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) для увиразнення власних поглядів, ідей, переконань 0
6 МОВ 1.6.2-2 логічно структурує власне повідомлення 0
6 МОВ 1.7.1-1 використовує вербальні та невербальні засоби для ефективної комунікації із співрозмовниками 0
6 МОВ 1.7.1-2 добирає стиль мовлення відповідно до мети, потреб і умов спілкування 0
6 МОВ 1.7.1-3 дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів 0
6 МОВ 1.7.2-1 використовує окремі засоби художньої виразності у власному мовленні 0
6 МОВ 1.8.1-1 розповідає про власний емоційний стан, описуючи окремі відтінки настрою, почуттів, переживань тощо під час рефлексії власної діяльності або сприймання повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту) 0
6 МОВ 1.8.2-1 регулює власні емоції під час презентації повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту), художньої декламації 0
6 МОВ 1.8.3-1 використовує потрібні вербальні та невербальні засоби для збагачення міжособистісної комунікації позитивними емоціями, створення комфортної атмосфери спілкування, спонукання співрозмовників до певних дій 0
6 МОВ 1.8.3-2 наводить приклади з текстів (зокрема художніх текстів, медіатекстів) щодо вміння/невміння керувати емоціями, пояснюючи емоційний стан літературних персонажів (зважаючи на ситуацію, епоху, національні традиції та звичаї тощо) для розвитку власного емоційного інтелекту 0
6 МОВ 2.1.1-1 читає тексти різних функціональних стилів і мовленнєвих жанрів у різний спосіб (оглядово, вибірково тощо) відповідно до мети читання 0
6 МОВ 2.1.2-1 пояснює функції основних складників друкованого чи цифрового текстового джерела інформації (заголовка, змісту, анотації тощо), розрізняє складники структури тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) відповідно до його жанрово-родової належності та стильових особливостей 0
6 МОВ 2.1.2-2 використовує заголовок, зміст та анотацію для оптимізації роботи з текстом 0
6 МОВ 2.1.3-1 співвідносить зміст сприйнятого тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) з історичним і культурним контекстом 0
6 МОВ 2.2.1-1 характеризує порушені в тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті) проблеми 0
6 МОВ 2.2.1-2 проеціює власний або відомий життєвий досвід на порушені в тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті) проблеми 0
6 МОВ 2.2.2-1 знаходить у тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті) відому і нову інформацію 0
6 МОВ 2.2.2-2 визначає головну і другорядну інформацію у прочитаному тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті) 0
6 МОВ 2.2.2-3 піддає сумніву інформацію з тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) на підставі розрізнення фактів і суджень про факти 0
6 МОВ 2.2.3-1 формулює тему та основну думку тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) 0
6 МОВ 2.2.3-2 виокремлює в тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті) мікротеми 0
6 МОВ 2.2.4-1 визначає спільні та різні елементи змісту і форми подібних за певними структурними ознаками текстів (зокрема художніх текстів, медіатекстів) 0
6 МОВ 2.2.5-1 поєднує інформацію, подану в різні способи (словесну, графічну, числову тощо) у межах одного або кількох текстів (зокрема художніх текстів, медіатекстів) 0
6 МОВ 2.2.6-1 розрізняє тексти (зокрема художні тексти, медіатексти) різних стилів, типів та жанрів у контексті авторського задуму 0
6 МОВ 2.2.6-2 розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них 0
6 МОВ 2.2.7-1 формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу опрацьованого тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) 0
6 МОВ 2.3.1-1 характеризує емоційний стан літературних персонажів, їх поведінку та вчинки, виявляючи толерантність 0
6 МОВ 2.3.1-2 проводить паралелі між образами і ситуаціями, зображеними в тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті), і власним життєвим досвідом 0
6 МОВ 2.3.1-3 проектує власну поведінку в ситуаціях, подібних до тих, що зображено в тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті) 0
6 МОВ 2.3.2-1 висловлює в усній та/або письмовій формі власні почуття, враження, викликані прочитаним, своє ставлення до зображених у тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті) людей, подій, ситуацій, явищ тощо 0
6 МОВ 2.3.2-2 пояснює вплив прочитаного тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) на формування власного естетичного смаку, читацьких інтересів 0
6 МОВ 2.4.1-1 обґрунтовує значення інформації, здобутої в прочитаному тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті), для розв’язання визначених завдань, використовуючи різні жанри, форми і способи представлення повідомлень 0
6 МОВ 2.4.2-1 визначає актуальність і несуперечливість тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) (наприклад, чи наведена інформація є правдивою, актуальною, не містить суперечностей) на основі власного досвіду та досвіду інших осіб 0
6 МОВ 2.4.2-2 розкриває актуальність літературних творів у контексті викликів сучасності та власних життєвих потреб 0
6 МОВ 2.4.2-3 аргументує власну оцінку прочитаного тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту), наводячи доречні цитати 0
6 МОВ 2.5.1-1 залежно від мети читання обирає самостійно або за допомогою інших осіб тексти (зокрема художні тексти, медіатексти) для читання, які належать до різних стилів і жанрів, аргументує свій вибір 0
6 МОВ 2.5.1-2 описує свої літературні вподобання, наводячи приклади прочитаних творів 0
6 МОВ 2.5.1-3 ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб і розширення кола читацьких інтересів 0
6 МОВ 2.5.2-1 використовує для розв’язання завдань актуальні та достовірні текстові/медіатекстові джерела інформації 0
6 МОВ 2.6.1-1 переказує зміст тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) у різний спосіб відповідно до завдання 0
6 МОВ 2.6.1-2 фіксує потрібні елементи тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту), оптимізуючи написане за допомогою окремих графічних позначок 0
6 МОВ 2.6.1-3 представляє текстову інформацію з одного джерела (зокрема художнього тексту, медіатексту), використовуючи різні способи і засоби візуалізації змісту 0
6 МОВ 2.6.2-1 створює текст за визначеними характеристиками на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка тощо) 0
6 МОВ 2.7.1-1 творчо опрацьовує прочитаний текст (зокрема художній текст, медіатекст), у разі потреби змінюючи персонажів, додаючи окремі епізоди, переказуючи прочитане з позиції одного з персонажів тощо 0
6 МОВ 2.7.2-1 за мотивами прочитаного створює власний медійний продукт (мультфільм, театральну сценку, відеоролик, блог тощо) 0
6 МОВ 3.1.1-1 записує власні міркування або інформацію з інших джерел 0
6 МОВ 3.1.2-1 створює письмові тексти (зокрема художні тексти, медіатексти) визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід 0
6 МОВ 3.1.3-1 оформлює власне висловлення, враховуючи основні засади академічної доброчесності 0
6 МОВ 3.1.4-1 складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними словотвірними, лексичними, орфографічними, граматичними, пунктуаційними і стилістичними нормами 0
6 МОВ 3.1.4-2 добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення 0
6 МОВ 3.2.1-1 створює невеликі типові повідомлення на спеціальних (захищених) цифрових сервісах і в соціальних мережах 0
6 МОВ 3.2.1-2 висловлюється у захищеному цифровому середовищі щодо проблем, пов’язаних із власним життєвим досвідом, зокрема навчанням, читацькою практикою 0
6 МОВ 3.2.2-1 дискутує в онлайн-середовищі на знайомі теми, пов’язані із власним життєвим досвідом, навчанням, уподобаннями тощо 0
6 МОВ 3.2.2-2 порівнює позиції учасників дискусії 0
6 МОВ 3.2.2-3 толерантно обстоює власну позицію, звертає увагу на спільні і різні думки учасників дискусії 0
6 МОВ 3.2.2-4 дотримується норм етикету під час онлайн-спілкування 0
6 МОВ 3.2.3-1 взаємодіє з іншими особами у цифровому середовищі, дбаючи про безпеку 0
6 МОВ 3.2.3-2 дотримується засад академічної доброчесності під час онлайн-взаємодії 0
6 МОВ 3.3.1-1 знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові і мовному оформленні власних висловлень 0
6 МОВ 3.3.1-2 пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил 0
6 МОВ 3.3.2-1 аналізує зміст написаного з погляду цілісності та повноти викладу 0
6 МОВ 3.3.2-2 коригує текст на основі проведеного аналізу 0
6 МОВ 3.3.2-3 доповнює та/або змінює окремі частини тексту відповідно до теми і мети висловлення 0
6 МОВ 3.3.2-4 удосконалює письмовий текст (власний та чужий) 0
6 МОВ 3.3.3-1 визначає способи виправлення помилок у власному мовленні 0
6 МОВ 3.3.3-2 демонструє здатність до конструктивної взаємодії у процесі редагування 0
6 МОВ 4.1.1-1 виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (звуки, частини слова, слова, форми слова, словосполучення, речення, тексти) 0
6 МОВ 4.1.1-2 порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками 0
6 МОВ 4.1.2-1 вирізняє окремі мовні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть 0
6 МОВ 4.1.2-2 порівнює тексти щодо наявності в них певних мовних явищ (зокрема історичних чергувань спільнокореневих слів, синонімії тощо) 0
6 МОВ 4.2.1-1 творчо використовує мовні засоби, обираючи із запропонованих варіантів доречні нестандартні рішення, обґрунтовуючи зроблений вибір 0
6 МОВ 4.2.2-1 відтворює окремі художні засоби для втілення власних творчих намірів 0
6 МОВ 4.2.3-1 наслідує окремі стильові риси текстів (зокрема художніх текстів, медіатекстів) у процесі створення власного тексту чи медіатексту для взаємодії з іншими особами 0
6 МОВ 4.2.4-1 вирізняє спільні ті різні риси між власним мовленням і мовленням інших осіб, урізноманітнює власне мовлення завдяки читанню літературних творів, роботі із словниками та довідковими джерелами 0
6 МИО 1.1.1-1] описує особливості мови різних видів мистецтва 0
6 МИО 1.1.1-2 пояснює засоби виразності художнього образу у творах різних видів мистецтва 0
6 МИО 1.1.1-3 наводить приклади творів різних видів мистецтва 0
6 МИО 1.1.1-4 виокремлює жанрові ознаки творів різних видів мистецтва 0
6 МИО 1.1.2-1 розрізняє види і наводить приклади українського фольклору (музичного, танцювального, ігрового тощо); різновиди українського декоративно-прикладного мистецтва 0
6 МИО 1.1.2-2 характеризує особливості технік виконання творів 0
6 МИО 1.1.2-3 виявляє обізнаність у календарно-обрядових дійствах як прообразі видів мистецтва 0
6 МИО 1.1.2-4 орієнтується в особливостях народного мистецтва рідного краю 0
6 МИО 1.2.1-1 цілісно охоплює увагою твір під час сприймання, керує увагою 0
6 МИО 1.2.1-2 передає враження від творів вербально/ невербально (різними художніми засобами) 0
6 МИО 1.2.1-3 виокремлює виразні засоби у творах різних видів мистецтва для пояснення власного враження 0
6 МИО 1.2.1-4 застосовує у процесі вербальної інтерпретації знайому термінологію, зокрема іноземного походження 0
6 МИО 1.2.1-5 пояснює цінності, закладені в художньому творі та коментує своє ставлення до них 0
6 МИО 1.2.2-1 порівнює художні образи з явищами навколишнього середовища 0
6 МИО 1.2.2-2 наводить приклади зв’язків між видами мистецтва, синтезу мистецтв; пояснює зв’язки між мистецтвом і життям 0
6 МИО 2.1.1-1 бере участь у виконавській творчості за власним вибором і вподобанням: співає в хорі/ ансамблі/ соло, грає на традиційних та/або електронних музичних інструментах 0
6 МИО 2.1.1-2 відтворює характерні особливості сценічного персонажа в мовленні, міміці, пластиці тіла 0
6 МИО 2.1.1-3 виконує зображення, зокрема замальовки з натури і за уявою, розробляє ескізи для сценічних виступів тощо; застосовує різні прийоми, художні техніки, матеріали, формати, засоби дизайну тощо 0
6 МИО 2.1.1-4 використовує цифрові технології для втілення задуму, зокрема створює фото різних жанрів (фотопортрет, фотопейзаж), компонує прості відеоролики 0
6 МИО 2.1.1-5 виявляє ініціативність у втіленні творчого задуму 0
6 МИО 2.1.2-1 виконує народні пісні/обробки пісень, створює ескізи виробів/твори з етнічними мотивами із застосуванням знайомих художніх технік 0
6 МИО 2.2.1-1 імпровізує, поєднує засоби музики, пластичного інтонування, візуального ряду 0
6 МИО 2.2.1-2 створює зображення під час експерименту з кольорами, лініями, формами тощо (графічні, живописні, пластичні, анімаційні тощо) 0
6 МИО 2.2.1-3 у запропонованому вчителем завданні робить спроби виконання нових незвичних прийомів роботи 0
6 МИО 2.3.1-1 спостерігає за навколишнім середовищем, фіксує (фото, відео, замальовки тощо) і презентує власні спостереження 0
6 МИО 2.3.1-2 використовує результати спостережень у мистецькій діяльності: музикування, пластичні рухи, створення зображень в різних художніх техніках і матеріалах (колаж, інсталяція тощо) 0
6 МИО 2.3.1-3 пропонує власні ідеї, реалізує їх самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб, зокрема з урахуванням національних традицій, сучасних тенденцій, використанням знань і умінь з інших освітніх галузей 0
6 МИО 2.3.1-4 використовує художню літературу для створення власних творів мистецтва 0
6 МИО 2.3.1-5 бере участь у проектній діяльності 0
6 МИО 3.1.1-1 характеризує власну творчість за колективно визначеними критеріями 0
6 МИО 3.1.1-2 визначає сильні і слабкі сторони своєї роботи в чітких формулюваннях 0
6 МИО 3.1.1-3 оцінює власні успіхи і досягнення, зауважує помилки та частково самостійно виправляє їх 0
6 МИО 3.1.1-4 встановлює за допомогою вчителя чи інших осіб способи вдосконалення вмінь 0
6 МИО 3.2.1-1 презентує результати власної творчості публічно, пояснює свій задум, за потреби може докладно його описати 0
6 МИО 3.2.1-2 аналізує інформацію від інших осіб з метою самовдосконалення (надання/отримання коментарів, пропозицій тощо), реагує на неї 0
6 МИО 3.2.1-3 визнає можливість різного втілення творчого задуму, відстоює свою позицію у творчості 0
6 МИО 3.3.1-1 долучається до мистецьких заходів; виконує різні ролі в спільному творчому процесі, дослухається до творчих ідей інших осіб; визнає різні позиції та оцінки учасників 0
6 МИО 3.3.1-2 розуміє значення партнерства в спільній мистецькій творчості 0
6 МИО 3.3.1-3 висловлює свою думку в обговореннях творів мистецтва 0
6 МИО 3.3.1-4 використовує власний досвід і різні види інформації під час колективної творчості 0
6 МИО 3.3.1-5 складає план своїх дій у створенні колективного художнього продукту 0
6 МИО 3.3.1-6 пропонує способи розв’язання завдань в разі виникнення труднощів 0
6 МИО 3.3.1-7 ділиться спостереженнями в навколишньому середовищі і соціумі, підтверджує думку аргументами 0
6 МИО 3.3.1-8 бере участь в інсценізаціях календарно-обрядових дійств, народних ігор з використанням пісенного матеріалу, танцювальних рухів, елементів костюмів, атрибутів, гриму, інструментального супроводу 0
6 МИО 3.4.1-1 пояснює свої вподобання, порівнює власні вподобання з уподобаннями інших осіб із свого оточення 0
6 МИО 3.4.1-2 обирає із знайомих твори мистецтва, які найкраще відображають власні емоції 0
6 МИО 3.4.1-3 пояснює вплив творів на зміну власного емоційного стану 0
6 МИО 3.4.1-4 вирізняє художні засоби, які вплинули на враження від сприйнятого твору 0
6 МИО 3.4.2-1 визначає улюблені види мистецької діяльності, пояснює, від чого отримує задоволення у своїй творчості 0
6 МИО 3.4.2-2 за потреби обирає види художньо-творчої діяльності для задоволення 0
6 МИО 3.4.2-3 виражає свої почуття та емоції різними художніми засобами, застосовує ці засоби окремо чи в поєднанні 0
6 МИО 4.1.1-1 обирає відомі способи творення, зокрема медіаформати (додавання ілюстрацій, створення нескладних графічних зображень, аудіо-/відеороликів, фото тощо) для художнього самовираження 0
6 МИО 4.1.1-2 шукає і добирає з допомогою вчителя чи інших осіб аудіо-, відео-, ілюстративні і текстові матеріали з різних джерел, планує свою діяльність для реалізації поставленого завдання 0
6 МИО 4.1.1-3 упорядковує з допомогою вчителя чи інших осіб дібрані матеріали 0
6 МИО 4.2.1-1 визначає з допомогою вчителя чи інших осіб достовірність джерела інформації про мистецтво 0
6 МИО 4.3.1-1 виявляє відповідальність щодо дотримання авторського права в процесі художньої комунікації 0
6 МИО 4.3.1-2 виявляє і використовує за допомогою вчителя чи інших осіб у власній мистецькій діяльності авторський продукт 0
6 МИО 4.3.2-1 цитує твір із посиланням на автора 0

Пояснювальна записка