Перегляд програми "Драматургія і театр. Міжгалузевий інтегрований курс. Автори: Старагіна І.П., Чужинова І.Ю.. Івасюк О.М."
5 клас. Розділ 1. Театральне мистецтво серед інших видів мистецтва та немистецьких дисциплін
5 клас. Розділ 2. Театр - місце зустрічі актора і глядача
5 клас. Розділ 3. Театральна вистава: від ідеї до втілення
5 клас. Розділ 4. Акторська майстерність
5 клас. Розділ 5. Складові драматичного твору
5 клас. Розділ 6. Створення вистави: етапи втілення
5 клас. Розділ 7. Взаємодія актора із глядачем: як подолати страх публічного виступу
5 клас. Розділ 8. Шлях до визнання: від натхнення до практичних дій
5 клас. Формування здатності оцінити створену виставу
6 клас. Розділ 1. Театр та його різновиди
6 клас. Розділ 2. Вибір театральної форми
6 клас. Розділ 3. Складові акторської майстерності
6 клас. Розділ 4. Характер персонажа та сценічний образ
6 клас. Розділ 5. Проєктування вистави
6 клас. Розділ 6. Вибір та постановка вистави
6 клас. Розділ 7. Художній та музичний виміри вистави
6 клас. Розділ 8. Моновистава як особлива форма
6 клас. Розділ 9. Уявлення про театральну критику
Статистика використання очікуваних результатів навчання
Мовно-літературна (МОВ)
Мистецька
Маркування | Ім’я | Кількість |
---|---|---|
6 МОВ 1.1.1-1 | уважно слухає монологічні/діалогічні висловлювання, зважаючи на мету та умови спілкування, особливості текстів (зокрема художніх текстів, медіатекстів) | 0 |
6 МОВ 1.1.2-1 | вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту) | 0 |
6 МОВ 1.1.2-2 | розуміє та відтворює зміст почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту), толерантно реагує, використовуючи формули мовного етикету, етично висловлює власне ставлення до почутого | 0 |
6 МОВ 1.1.2-3 | у разі потреби грамотно перепитує співрозмовника для уточнення деталей | 0 |
6 МОВ 1.1.3-1 | виявляє і відтворює прихований зміст повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту), розрізняючи невербальні засоби (інтонацію, силу голосу, логічні наголоси, темп, паузи, міміку, жести, пози), використані для передачі прихованого змісту | 0 |
6 МОВ 1.2.1-1 | стисло переказує зміст почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту), підпорядковуючи намір висловлення темі та основній думці | 0 |
6 МОВ 1.2.1-2 | вибірково переказує зміст почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту) | 0 |
6 МОВ 1.2.1-3 | перефразовує репліки в діалозі | 0 |
6 МОВ 1.2.2-1 | самостійно складає простий план почутого | 0 |
6 МОВ 1.2.2-2 | використовує елементи конспектування (зокрема визначає ключові слова та фрази в почутому повідомленні) | 0 |
6 МОВ 1.2.2-3 | відтворює основні думки і факти, окремі висловлювання персонажів у літературному творі, що розкривають зміст почутого повідомлення | 0 |
6 МОВ 1.2.3-1 | унаочнює та візуалізує почуте повідомлення (самостійно або з допомогою інших осіб), використовуючи різні засоби (малюнки, схеми, таблиці, комікси тощо) для відтворення змісту, структурування інформації | 0 |
6 МОВ 1.2.3-2 | передає з використання окремих способів і засобів візуалізації враження від почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту) | 0 |
6 МОВ 1.3.1-1 | знаходить у почутому повідомленні (зокрема художньому тексті, медіатексті) відповіді на поставлені запитання | 0 |
6 МОВ 1.3.1-2 | розрізняє відому і нову для себе інформацію | 0 |
6 МОВ 1.3.1-3 | визначає ключові слова в почутому повідомленні (зокрема художньому тексті, медіатексті) | 0 |
6 МОВ 1.4.1-1 | формулює тему та ідею почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту) | 0 |
6 МОВ 1.4.1-2 | визначає основну і другорядну інформацію, мікротеми, важливі деталі в почутому повідомленні (зокрема художньому тексті, медіатексті) | 0 |
6 МОВ 1.4.2-1 | визначає спільне і різне в повідомленнях інших осіб | 0 |
6 МОВ 1.4.2-2 | вказує на конструктивні думки, критично і толерантно ставлячись до різних поглядів | 0 |
6 МОВ 1.4.3.-1 | характеризує особливості форми усного повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту), зумовлені змістом | 0 |
6 МОВ 1.4.4-1 | визначає основну мету почутого | 0 |
6 МОВ 1.4.4-2 | на основі визначеної мети прогнозує перебіг подальшої комунікації та/або її результат | 0 |
6 МОВ 1.4.5-1 | аргументовано зіставляє почуте із життєвим досвідом | 0 |
6 МОВ 1.4.5-2 | виявляє взаємозв’язок змісту або інших компонентів літературного твору (цитат, уривків, епізодів, вчинків персонажів тощо) із власними потребами для особистісного розвитку | 0 |
6 МОВ 1.4.6-1 | розпізнає наявні в почутому повідомленні (зокрема художньому тексті, медіатексті) факти, судження та аргументи | 0 |
6 МОВ 1.4.6-2 | формулює запитання, щоб уточнити розуміння почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту) | 0 |
6 МОВ 1.5.1-1 | обґрунтовує достовірність, повноту інформації, у разі потреби звертаючись до відповідних джерел, доречно цитуючи окремі фрагменти почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту тощо) | 0 |
6 МОВ 1.5.1-2 | характеризує почуте повідомлення (зокрема художній текст, медіатекст) з погляду основних правил спілкування, дотримується їх | 0 |
6 МОВ 1.5.2-1 | вказує на окремі особливості, що сприяють або заважають ефективній комунікації в конкретній ситуації спілкування] | 0 |
6 МОВ 1.5.3-1 | характеризує вплив окремих деталей, зокрема художніх, на сприйняття слухачем (адресатом) змісту почутого повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту) | 0 |
6 МОВ 1.6.1-1 | доброзичливо висловлює своє ставлення до думок інших осіб, зважаючи на неповноту або суперечливість почутої інформації | 0 |
6 МОВ 1.6.2-1 | наводить кілька аргументів і прикладів на підтвердження власної позиції, використовуючи типові мовленнєві конструкції, доречні цитати з тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) для увиразнення власних поглядів, ідей, переконань | 0 |
6 МОВ 1.6.2-2 | логічно структурує власне повідомлення | 0 |
6 МОВ 1.7.1-1 | використовує вербальні та невербальні засоби для ефективної комунікації із співрозмовниками | 0 |
6 МОВ 1.7.1-2 | добирає стиль мовлення відповідно до мети, потреб і умов спілкування | 0 |
6 МОВ 1.7.1-3 | дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів | 0 |
6 МОВ 1.7.2-1 | використовує окремі засоби художньої виразності у власному мовленні | 0 |
6 МОВ 1.8.1-1 | розповідає про власний емоційний стан, описуючи окремі відтінки настрою, почуттів, переживань тощо під час рефлексії власної діяльності або сприймання повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту) | 0 |
6 МОВ 1.8.2-1 | регулює власні емоції під час презентації повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту), художньої декламації | 0 |
6 МОВ 1.8.3-1 | використовує потрібні вербальні та невербальні засоби для збагачення міжособистісної комунікації позитивними емоціями, створення комфортної атмосфери спілкування, спонукання співрозмовників до певних дій | 0 |
6 МОВ 1.8.3-2 | наводить приклади з текстів (зокрема художніх текстів, медіатекстів) щодо вміння/невміння керувати емоціями, пояснюючи емоційний стан літературних персонажів (зважаючи на ситуацію, епоху, національні традиції та звичаї тощо) для розвитку власного емоційного інтелекту | 0 |
6 МОВ 2.1.1-1 | читає тексти різних функціональних стилів і мовленнєвих жанрів у різний спосіб (оглядово, вибірково тощо) відповідно до мети читання | 0 |
6 МОВ 2.1.2-1 | пояснює функції основних складників друкованого чи цифрового текстового джерела інформації (заголовка, змісту, анотації тощо), розрізняє складники структури тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) відповідно до його жанрово-родової належності та стильових особливостей | 0 |
6 МОВ 2.1.2-2 | використовує заголовок, зміст та анотацію для оптимізації роботи з текстом | 0 |
6 МОВ 2.1.3-1 | співвідносить зміст сприйнятого тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) з історичним і культурним контекстом | 0 |
6 МОВ 2.2.1-1 | характеризує порушені в тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті) проблеми | 0 |
6 МОВ 2.2.1-2 | проеціює власний або відомий життєвий досвід на порушені в тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті) проблеми | 0 |
6 МОВ 2.2.2-1 | знаходить у тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті) відому і нову інформацію | 0 |
6 МОВ 2.2.2-2 | визначає головну і другорядну інформацію у прочитаному тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті) | 0 |
6 МОВ 2.2.2-3 | піддає сумніву інформацію з тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) на підставі розрізнення фактів і суджень про факти | 0 |
6 МОВ 2.2.3-1 | формулює тему та основну думку тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) | 0 |
6 МОВ 2.2.3-2 | виокремлює в тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті) мікротеми | 0 |
6 МОВ 2.2.4-1 | визначає спільні та різні елементи змісту і форми подібних за певними структурними ознаками текстів (зокрема художніх текстів, медіатекстів) | 0 |
6 МОВ 2.2.5-1 | поєднує інформацію, подану в різні способи (словесну, графічну, числову тощо) у межах одного або кількох текстів (зокрема художніх текстів, медіатекстів) | 0 |
6 МОВ 2.2.6-1 | розрізняє тексти (зокрема художні тексти, медіатексти) різних стилів, типів та жанрів у контексті авторського задуму | 0 |
6 МОВ 2.2.6-2 | розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них | 0 |
6 МОВ 2.2.7-1 | формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу опрацьованого тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) | 0 |
6 МОВ 2.3.1-1 | характеризує емоційний стан літературних персонажів, їх поведінку та вчинки, виявляючи толерантність | 0 |
6 МОВ 2.3.1-2 | проводить паралелі між образами і ситуаціями, зображеними в тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті), і власним життєвим досвідом | 0 |
6 МОВ 2.3.1-3 | проектує власну поведінку в ситуаціях, подібних до тих, що зображено в тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті) | 0 |
6 МОВ 2.3.2-1 | висловлює в усній та/або письмовій формі власні почуття, враження, викликані прочитаним, своє ставлення до зображених у тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті) людей, подій, ситуацій, явищ тощо | 0 |
6 МОВ 2.3.2-2 | пояснює вплив прочитаного тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) на формування власного естетичного смаку, читацьких інтересів | 0 |
6 МОВ 2.4.1-1 | обґрунтовує значення інформації, здобутої в прочитаному тексті (зокрема художньому тексті, медіатексті), для розв’язання визначених завдань, використовуючи різні жанри, форми і способи представлення повідомлень | 0 |
6 МОВ 2.4.2-1 | визначає актуальність і несуперечливість тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) (наприклад, чи наведена інформація є правдивою, актуальною, не містить суперечностей) на основі власного досвіду та досвіду інших осіб | 0 |
6 МОВ 2.4.2-2 | розкриває актуальність літературних творів у контексті викликів сучасності та власних життєвих потреб | 0 |
6 МОВ 2.4.2-3 | аргументує власну оцінку прочитаного тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту), наводячи доречні цитати | 0 |
6 МОВ 2.5.1-1 | залежно від мети читання обирає самостійно або за допомогою інших осіб тексти (зокрема художні тексти, медіатексти) для читання, які належать до різних стилів і жанрів, аргументує свій вибір | 0 |
6 МОВ 2.5.1-2 | описує свої літературні вподобання, наводячи приклади прочитаних творів | 0 |
6 МОВ 2.5.1-3 | ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб і розширення кола читацьких інтересів | 0 |
6 МОВ 2.5.2-1 | використовує для розв’язання завдань актуальні та достовірні текстові/медіатекстові джерела інформації | 0 |
6 МОВ 2.6.1-1 | переказує зміст тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту) у різний спосіб відповідно до завдання | 0 |
6 МОВ 2.6.1-2 | фіксує потрібні елементи тексту (зокрема художнього тексту, медіатексту), оптимізуючи написане за допомогою окремих графічних позначок | 0 |
6 МОВ 2.6.1-3 | представляє текстову інформацію з одного джерела (зокрема художнього тексту, медіатексту), використовуючи різні способи і засоби візуалізації змісту | 0 |
6 МОВ 2.6.2-1 | створює текст за визначеними характеристиками на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка тощо) | 0 |
6 МОВ 2.7.1-1 | творчо опрацьовує прочитаний текст (зокрема художній текст, медіатекст), у разі потреби змінюючи персонажів, додаючи окремі епізоди, переказуючи прочитане з позиції одного з персонажів тощо | 0 |
6 МОВ 2.7.2-1 | за мотивами прочитаного створює власний медійний продукт (мультфільм, театральну сценку, відеоролик, блог тощо) | 0 |
6 МОВ 3.1.1-1 | записує власні міркування або інформацію з інших джерел | 0 |
6 МОВ 3.1.2-1 | створює письмові тексти (зокрема художні тексти, медіатексти) визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід | 0 |
6 МОВ 3.1.3-1 | оформлює власне висловлення, враховуючи основні засади академічної доброчесності | 0 |
6 МОВ 3.1.4-1 | складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними словотвірними, лексичними, орфографічними, граматичними, пунктуаційними і стилістичними нормами | 0 |
6 МОВ 3.1.4-2 | добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення | 0 |
6 МОВ 3.2.1-1 | створює невеликі типові повідомлення на спеціальних (захищених) цифрових сервісах і в соціальних мережах | 0 |
6 МОВ 3.2.1-2 | висловлюється у захищеному цифровому середовищі щодо проблем, пов’язаних із власним життєвим досвідом, зокрема навчанням, читацькою практикою | 0 |
6 МОВ 3.2.2-1 | дискутує в онлайн-середовищі на знайомі теми, пов’язані із власним життєвим досвідом, навчанням, уподобаннями тощо | 0 |
6 МОВ 3.2.2-2 | порівнює позиції учасників дискусії | 0 |
6 МОВ 3.2.2-3 | толерантно обстоює власну позицію, звертає увагу на спільні і різні думки учасників дискусії | 0 |
6 МОВ 3.2.2-4 | дотримується норм етикету під час онлайн-спілкування | 0 |
6 МОВ 3.2.3-1 | взаємодіє з іншими особами у цифровому середовищі, дбаючи про безпеку | 0 |
6 МОВ 3.2.3-2 | дотримується засад академічної доброчесності під час онлайн-взаємодії | 0 |
6 МОВ 3.3.1-1 | знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові і мовному оформленні власних висловлень | 0 |
6 МОВ 3.3.1-2 | пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил | 0 |
6 МОВ 3.3.2-1 | аналізує зміст написаного з погляду цілісності та повноти викладу | 0 |
6 МОВ 3.3.2-2 | коригує текст на основі проведеного аналізу | 0 |
6 МОВ 3.3.2-3 | доповнює та/або змінює окремі частини тексту відповідно до теми і мети висловлення | 0 |
6 МОВ 3.3.2-4 | удосконалює письмовий текст (власний та чужий) | 0 |
6 МОВ 3.3.3-1 | визначає способи виправлення помилок у власному мовленні | 0 |
6 МОВ 3.3.3-2 | демонструє здатність до конструктивної взаємодії у процесі редагування | 0 |
6 МОВ 4.1.1-1 | виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (звуки, частини слова, слова, форми слова, словосполучення, речення, тексти) | 0 |
6 МОВ 4.1.1-2 | порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками | 0 |
6 МОВ 4.1.2-1 | вирізняє окремі мовні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть | 0 |
6 МОВ 4.1.2-2 | порівнює тексти щодо наявності в них певних мовних явищ (зокрема історичних чергувань спільнокореневих слів, синонімії тощо) | 0 |
6 МОВ 4.2.1-1 | творчо використовує мовні засоби, обираючи із запропонованих варіантів доречні нестандартні рішення, обґрунтовуючи зроблений вибір | 0 |
6 МОВ 4.2.2-1 | відтворює окремі художні засоби для втілення власних творчих намірів | 0 |
6 МОВ 4.2.3-1 | наслідує окремі стильові риси текстів (зокрема художніх текстів, медіатекстів) у процесі створення власного тексту чи медіатексту для взаємодії з іншими особами | 0 |
6 МОВ 4.2.4-1 | вирізняє спільні ті різні риси між власним мовленням і мовленням інших осіб, урізноманітнює власне мовлення завдяки читанню літературних творів, роботі із словниками та довідковими джерелами | 0 |
6 МИО 1.1.1-1] | описує особливості мови різних видів мистецтва | 0 |
6 МИО 1.1.1-2 | пояснює засоби виразності художнього образу у творах різних видів мистецтва | 0 |
6 МИО 1.1.1-3 | наводить приклади творів різних видів мистецтва | 0 |
6 МИО 1.1.1-4 | виокремлює жанрові ознаки творів різних видів мистецтва | 0 |
6 МИО 1.1.2-1 | розрізняє види і наводить приклади українського фольклору (музичного, танцювального, ігрового тощо); різновиди українського декоративно-прикладного мистецтва | 0 |
6 МИО 1.1.2-2 | характеризує особливості технік виконання творів | 0 |
6 МИО 1.1.2-3 | виявляє обізнаність у календарно-обрядових дійствах як прообразі видів мистецтва | 0 |
6 МИО 1.1.2-4 | орієнтується в особливостях народного мистецтва рідного краю | 0 |
6 МИО 1.2.1-1 | цілісно охоплює увагою твір під час сприймання, керує увагою | 0 |
6 МИО 1.2.1-2 | передає враження від творів вербально/ невербально (різними художніми засобами) | 0 |
6 МИО 1.2.1-3 | виокремлює виразні засоби у творах різних видів мистецтва для пояснення власного враження | 0 |
6 МИО 1.2.1-4 | застосовує у процесі вербальної інтерпретації знайому термінологію, зокрема іноземного походження | 0 |
6 МИО 1.2.1-5 | пояснює цінності, закладені в художньому творі та коментує своє ставлення до них | 0 |
6 МИО 1.2.2-1 | порівнює художні образи з явищами навколишнього середовища | 0 |
6 МИО 1.2.2-2 | наводить приклади зв’язків між видами мистецтва, синтезу мистецтв; пояснює зв’язки між мистецтвом і життям | 0 |
6 МИО 2.1.1-1 | бере участь у виконавській творчості за власним вибором і вподобанням: співає в хорі/ ансамблі/ соло, грає на традиційних та/або електронних музичних інструментах | 0 |
6 МИО 2.1.1-2 | відтворює характерні особливості сценічного персонажа в мовленні, міміці, пластиці тіла | 0 |
6 МИО 2.1.1-3 | виконує зображення, зокрема замальовки з натури і за уявою, розробляє ескізи для сценічних виступів тощо; застосовує різні прийоми, художні техніки, матеріали, формати, засоби дизайну тощо | 0 |
6 МИО 2.1.1-4 | використовує цифрові технології для втілення задуму, зокрема створює фото різних жанрів (фотопортрет, фотопейзаж), компонує прості відеоролики | 0 |
6 МИО 2.1.1-5 | виявляє ініціативність у втіленні творчого задуму | 0 |
6 МИО 2.1.2-1 | виконує народні пісні/обробки пісень, створює ескізи виробів/твори з етнічними мотивами із застосуванням знайомих художніх технік | 0 |
6 МИО 2.2.1-1 | імпровізує, поєднує засоби музики, пластичного інтонування, візуального ряду | 0 |
6 МИО 2.2.1-2 | створює зображення під час експерименту з кольорами, лініями, формами тощо (графічні, живописні, пластичні, анімаційні тощо) | 0 |
6 МИО 2.2.1-3 | у запропонованому вчителем завданні робить спроби виконання нових незвичних прийомів роботи | 0 |
6 МИО 2.3.1-1 | спостерігає за навколишнім середовищем, фіксує (фото, відео, замальовки тощо) і презентує власні спостереження | 0 |
6 МИО 2.3.1-2 | використовує результати спостережень у мистецькій діяльності: музикування, пластичні рухи, створення зображень в різних художніх техніках і матеріалах (колаж, інсталяція тощо) | 0 |
6 МИО 2.3.1-3 | пропонує власні ідеї, реалізує їх самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб, зокрема з урахуванням національних традицій, сучасних тенденцій, використанням знань і умінь з інших освітніх галузей | 0 |
6 МИО 2.3.1-4 | використовує художню літературу для створення власних творів мистецтва | 0 |
6 МИО 2.3.1-5 | бере участь у проектній діяльності | 0 |
6 МИО 3.1.1-1 | характеризує власну творчість за колективно визначеними критеріями | 0 |
6 МИО 3.1.1-2 | визначає сильні і слабкі сторони своєї роботи в чітких формулюваннях | 0 |
6 МИО 3.1.1-3 | оцінює власні успіхи і досягнення, зауважує помилки та частково самостійно виправляє їх | 0 |
6 МИО 3.1.1-4 | встановлює за допомогою вчителя чи інших осіб способи вдосконалення вмінь | 0 |
6 МИО 3.2.1-1 | презентує результати власної творчості публічно, пояснює свій задум, за потреби може докладно його описати | 0 |
6 МИО 3.2.1-2 | аналізує інформацію від інших осіб з метою самовдосконалення (надання/отримання коментарів, пропозицій тощо), реагує на неї | 0 |
6 МИО 3.2.1-3 | визнає можливість різного втілення творчого задуму, відстоює свою позицію у творчості | 0 |
6 МИО 3.3.1-1 | долучається до мистецьких заходів; виконує різні ролі в спільному творчому процесі, дослухається до творчих ідей інших осіб; визнає різні позиції та оцінки учасників | 0 |
6 МИО 3.3.1-2 | розуміє значення партнерства в спільній мистецькій творчості | 0 |
6 МИО 3.3.1-3 | висловлює свою думку в обговореннях творів мистецтва | 0 |
6 МИО 3.3.1-4 | використовує власний досвід і різні види інформації під час колективної творчості | 0 |
6 МИО 3.3.1-5 | складає план своїх дій у створенні колективного художнього продукту | 0 |
6 МИО 3.3.1-6 | пропонує способи розв’язання завдань в разі виникнення труднощів | 0 |
6 МИО 3.3.1-7 | ділиться спостереженнями в навколишньому середовищі і соціумі, підтверджує думку аргументами | 0 |
6 МИО 3.3.1-8 | бере участь в інсценізаціях календарно-обрядових дійств, народних ігор з використанням пісенного матеріалу, танцювальних рухів, елементів костюмів, атрибутів, гриму, інструментального супроводу | 0 |
6 МИО 3.4.1-1 | пояснює свої вподобання, порівнює власні вподобання з уподобаннями інших осіб із свого оточення | 0 |
6 МИО 3.4.1-2 | обирає із знайомих твори мистецтва, які найкраще відображають власні емоції | 0 |
6 МИО 3.4.1-3 | пояснює вплив творів на зміну власного емоційного стану | 0 |
6 МИО 3.4.1-4 | вирізняє художні засоби, які вплинули на враження від сприйнятого твору | 0 |
6 МИО 3.4.2-1 | визначає улюблені види мистецької діяльності, пояснює, від чого отримує задоволення у своїй творчості | 0 |
6 МИО 3.4.2-2 | за потреби обирає види художньо-творчої діяльності для задоволення | 0 |
6 МИО 3.4.2-3 | виражає свої почуття та емоції різними художніми засобами, застосовує ці засоби окремо чи в поєднанні | 0 |
6 МИО 4.1.1-1 | обирає відомі способи творення, зокрема медіаформати (додавання ілюстрацій, створення нескладних графічних зображень, аудіо-/відеороликів, фото тощо) для художнього самовираження | 0 |
6 МИО 4.1.1-2 | шукає і добирає з допомогою вчителя чи інших осіб аудіо-, відео-, ілюстративні і текстові матеріали з різних джерел, планує свою діяльність для реалізації поставленого завдання | 0 |
6 МИО 4.1.1-3 | упорядковує з допомогою вчителя чи інших осіб дібрані матеріали | 0 |
6 МИО 4.2.1-1 | визначає з допомогою вчителя чи інших осіб достовірність джерела інформації про мистецтво | 0 |
6 МИО 4.3.1-1 | виявляє відповідальність щодо дотримання авторського права в процесі художньої комунікації | 0 |
6 МИО 4.3.1-2 | виявляє і використовує за допомогою вчителя чи інших осіб у власній мистецькій діяльності авторський продукт | 0 |
6 МИО 4.3.2-1 | цитує твір із посиланням на автора | 0 |